close

Ingyenes kiszállítás! Rendelje meg ma és a csomag már csütörtökön, 25. 7. 2019 meg is érkezik!

0

Kosár Kosár üres

Kosár részösszeg: 0 Ft
Kosara üres!

Reklamáció és csere

Reklamáció

Minden elektromos termékre az ajánlatunkból 24 hónap jótállás van. A számla emailban érkezik és az egyben a jótállás is.

A jótállás nem érvényes ha:

  • ön károsítja meg a terméket – fizikai sérülés
  • kopás a használat miatt
  • hibák, amelyek a helytelen és gondatlan használat miatt történnek

A reklamált terméket vissza kell küldeni a GAJO GROUP d.o.o., Slamnikarska cesta 18, 1230 Domžale, Slovenia címre. A csomagban tüntesse fel az adatait (nevét, vezetéknevét, címét),telefonszámát, miért reklamálja a terméket és mit szeretne helyette: REKLAMÁCIÓS LISTA

cserét vagy a vételárvisszautalását. Amennyiben a Ön pénz visszafizetést válassza,  kérjük, írja a visszaküldötttermék mellé a bankszámlaszámát is. A visszaküldés  költsége Önt terheli. Utánvételi csomagokat NEM veszünk át!

Visszaküldés és csere

A megvásárlás idejétől 14 napon belől vissza lehet küldeni az árut hozzánk és mi kicseréljük vagy visszafizessük a vételárát.

A termék, amelyet vissza szeretne,  küldeni vagy kicserélni nem lehet sérült és eredeti csomagolásban kell visszaküldeni.

Abban az esetben, ha vissza szeretni küldeni vagy kicserélni a terméket a csomagban tüntesse  fel az adatait (nevét, vezetéknevét, címét), telefonszámát, miért reklamálja a terméket és mit   szeretne helyette: cserét vagy a vételár visszautalását. Amennyiben Ön a pénz visszafizetést  válassza, kérjük írja  a visszaküldött termék mellé a bankszámlaszámát is. A visszaküldés költsége Önt terheli.

Utánvételi csomagokat NEM veszünk át!

A reklamált terméket vissza kell küldeni a GAJO GROUP d.o.o., Slamnikarska cesta 18, 1230 Domžale, Slovenia címre. A csomagban tüntesse fel az adatait (nevét, vezetéknevét, címét),telefonszámát, miért reklamálja a terméket és mit szeretne helyette: REKLAMÁCIÓS LISTA